
سلام دوستان خوبید؟ اول از همه عذرخواهی کنم بابت غیبتم . من چون میرم سرکار فرصت نمیکنم بیام وبلاگ چون کارم از صبح تا شبه برای همین از شما عذرخواهی میکنم ووقتی هم میام اینقدرخستم که نای غذا خوردنم ندارم . ...
ادامه مطلب
سلاموب زیبایی دارییه وب زدم داخلش شعر میزارمخیلی خوب میشه وبلاگم رو دنبال و حمایت کنیمنم دنبال میکنماگر هم خواستی من اول دنبال کنم بهم خبر بده هیچ مشکلی نیستxa0مرسی...
ادامه مطلب