ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺧﺼﻮﺻﯿﺎﺕ ﺧﻮﺑﻢ ﺍﯾﻨﻪ که : ﻫﺮﮐﯽ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﭘﯿﺮ ﻧﻤﯿﺸﻪ … ﯾﺎ ﺩﻕ ﻣﺮﮔــــــﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﯾﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺟَـــﻮﻭﻥ ﻣﺮﮒ ﻣﯿﺸﻪ !!: دیییییییییییییییxa0 ...